گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

هتل بین المللی شهریار - 5 ستاره

معرفی هتل بین المللی شهریار

معرفی هتل بین المللی شهریار


هتل ۵ ستاره بین المللی شهریار در سال ۱۳۸۶ در شهر زیبای تبریز افتتاح گردید .این هتل دارای ۲۰۰ باب اتاق و سوئیت و امکاناتی چون دو رستوران بزرگ کاکتوس و چشم انداز ، تالارهای پذیرایی چندمنظوره ، اتاق های کنفرانس ، آمفی تئاتر ، فروشگاه های متنوع و … می باشد.

 

 

ستاره هتل: 5 ستاره

امکانات  هتل بین المللی شهریار


  • امکانات عمومی:  آسانسور  |پارکینگ  |پاورسوئیچ  |تاکسی سرویس  | تلفن  | تلویزیون  | تهویه مطبوع  | رمپ ورودی  | سیستم اعلام حریق  | صندوق امانات  | یخچال
  • سالن همایش و اجتماعات:  آمفی تئاتر  |اتاق جلسات  |سالن پذیرایی  | سالن همایش
  • خدمات اینترنتی و دیجیتالی:  آنتن مرکزی  |  کافی نت
  • امکانات خاص:  بانک  |  حرکت ویلچر در داخل اتاق  |  سالن زیبایی  | مرکز تجاری  |  ویلچر
  • تفریحی و ورزشی:  جکوزی  |  سالن بدنسازی  |  فضای سبز  |  ماساژ
  • خدمات:  خانه داری 24 ساعته  |    خشکشویی
  • غذا و نوشیدنی: رستوران  |  کافی شاپ  | مینی بار
  • زبان خارجی مسلط: زبان انگلیسی  | زبان ترکی  | زبان عربی  |  زبان فرانسه

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

هتل بین المللی شهریار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.