گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

هتل پارس ائل گلی - 5 ستاره

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی


هتل ۵ ستاره پارس ائل گلی ، جزء گروه هتل های پارس کشور است و درسال ۱۳۸۰ در بام شهر تبریز افتتاح گردیده است . مساحت این هتل ۳۷۰۰۰ متر مربع و زیر بنای آن ۲۸۰۰۰ متر مربع می باشد و دارای ۱۷ طبقه ، ۱۸۰ باب اتاق و رستوران گردان است . از جمله جاذبه های گردشگری اطراف آن می‌توان به باغ وحش و پارک ائل گلی ، سورتمه ، پارک آبی هلیا ، عمارت کلاه فرنگی ، رودخانه مهران ، مسجد کبود و بازار تبریز اشاره نمود.

 آدرس: تبریز - مجموعه تاریخی فرهنگی مقبرة الشعراء .

  

ستاره هتل: 5 ستاره

امکانات هتل استقبال

  • امکانات عمومی:   | آسانسور  | پارکینگ  |  پاورسوئیچ  |  تاکسی سرویس  |  تلفن  |  تلویزیون  |  تهویه مطبوع  |  سیستم اعلام حریق  |  صندوق امانات  |  یخچال
  • خدمات اینترنتی و دیجیتالی:  آنتن مرکزی  |  کافی نت  |  گیم نت
  • سالن همایش و اجتماعات:  اتاق جلسات  |  سالن پذیرایی  |  سالن همایش
  • امکانات خاص:  اتاق نگهداری کودکان  |  بانک  |  خدمات پزشکی  |  سالن زیبایی  |  مرکز تجاری |  ویلچر
  • تفریحی و ورزشی:  استخر  |  جکوزی  |  سالن بدنسازی  |  سالن بیلیارد  |  سونا  |  فضای سبز
  • خدمات:  خانه داری 24 ساعته  |  خشکشویی
  • غذا و نوشیدنی:   رستوران  |  کافی شاپ  |  مینی بار

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.