گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

هتل استقبال تبریز - 3 ستاره تاپ

معرفی هتل استقبال تبریز

معرفی هتل استقبال تبریز


هتل آپارتمان استقبال با ۳ ستاره تاپ در سال ۱۳۹۴ در یکی از منطقه های قدیمی شهر تبریز با نام ششگلان و محله تاریخی سرخاب افتتاح شده است . این هتل ۱۱ طبقه دارای ۴۲ باب اتاق و سوئیت می باشد و از مزیت های آن نزدیکی به جاذبه های گردشگری مقبره الشعرا , موزه زیبای قاجار , موزه سفال و بازار بزرگ تبریز می باشد .

رستوران و کافی شاپ هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی , مجلسی , فرنگی , درباری , فست فود و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر ها در خدمت مهمانان گرامی هستند .
 آدرس: تبریز - مجموعه تاریخی فرهنگی مقبرة الشعراء .

 

ستاره هتل: 3 ستاره با گرید TOP

امکانات هتل استقبال

  • امکانات عمومی:  آسانسور  |  پارکینگ  | تاکسی سرویس  | تلفن  |  تلویزیون  |  تهویه مطبوع  |  سیستم اعلام حریق  |  یخچال
  • خدمات اینترنتی و دیجیتالی: آنتن مرکزی
  • خدمات: خانه داری 24 ساعته  |  خشکشویی 
  • غذا و نوشیدنی: رستوران  |  کافی شاپ  |  مینی بار
  • سالن همایش و اجتماعات: سالن پذیرایی  | سالن همایش
  • تفریحی و ورزشی: فضای سبز


هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.