گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

گردشگری و توریست تبریز

در این بلاگ من سعی دارم جادبه های گردشگری و توریستی شهر زیبای تبریز رو معرفی کنم!

هتل گسترش تبریز - 4 ستاره

معرفی هتل گسترش تبریز

معرفی هتل گسترش تبریز


هتل ۴ ستاره بین المللی گسترش در شهر تبریز واقع شده است . این هتل مدرن در ۱۳ طبقه طراحی شده و دارای ۱۳۶ باب اتاق و سوییت مدرن و شیک با کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران ، کافی شاپ ، تالار پذیرایی ، سالن همایش‌ها و کافی نت می باشد . از مزایای هتل نزدیکی آن به اماکن تاریخی و گردشگری و سازمان ها و ادارات دولتی، اماکن تجاری، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌های تبریز و… می باشد .

 آدرس:  تبریز - خیابان امام خمینی - میدان آزادی (چهار راه آبرسان) .

 

ستاره هتل: 4 ستاره

امکانات هتل گسترش

  • امکانات عمومی: آسانسور  |  پارکینگ  |  تاکسی سرویس  |  تلفن  |  تلویزیون  |  تهویه مطبوع  |  رمپ ورودی  | یخچال
  • خدمات اینترنتی و دیجیتالی:  آنتن مرکزی  | کافی نت
  • سالن همایش و اجتماعات:  اتاق جلسات  |    |  سالن پذیرایی  | سالن همایش
  • تفریحی و ورزشی:  استخر  |  جکوزی  | سونا
  • خدمات: خشکشویی
  • غذا و نوشیدنی:  رستوران  |  کافی شاپ  | مینی بار
  • زبان خارجی مسلط:زبان انگلیسی
  • امکانات خاص:  مرکز تجاری  | ویلچر


هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.